woensdag 12 november 2014

herfst nail- airt



Het weer en de blaadjes op de grond hebben mij op het idee gebracht van deze nail- art. Ik vind hem wel goed matchen met het weer.

Ik heb mijn nagels even gevijld en een basecoat opgedaan.
Ik heb mijn nagels bruin gelakt, behalve die van mijn ringvinger, die heb ik wit gelakt. Op de foto lijkt mijn bruine nagellak zwart, maar dat komt door het licht.

De blaadjes die nu van de bomen vallen hebben natuurlijk een beetje een geel of oranje kleurtje, dus die kleuren heb ik op een sponsje gedaan en daar een ombre effect mee gemaakt.

Maar de blaadjes die er al langer liggen zijn meer bruin. Daarom heb ik op het geel- oranje bruine blaadjes gemaakt. Ik vind dit effect zelf erg leuk.

xx Sanne

doe mee met onze winactie!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten