donderdag 18 september 2014

Driehoekjes nail-art

Je kent het vast wel. Je begint gewoon random wat in je schrift te tekenen en uiteindelijk komt er toch wat leuks uit. Dat had ik dus met dit patroontje en ik dacht, hier ga ik een nail- art van maken!


Als eerst heb ik mijn nagels een klein beetje gevijld en een basecoat opgedaan, Daarna heb ik een roze nagellak opgedaan.
Gelukkig zie je het op de foto ook, Ik heb ook een matte top coat opgedaan. Op de een of andere manier zie je het wel bij mijn ringvinger en pink en niet bij de andere nagels. Maar voor nu vind ik het niet erg, want nu kunnen jullie het verschil wel goed zien.
Ik ben bij mijn pink begonnen, daar heb ik de driehoekjes een klein beetje te dicht op elkaar gedaan. Bij mijn ringvinger ging het al beter. Ik ben boven aan begonnen. Driehoekje, driehoekje op zijn kop, driehoekje, driehoekje op zijn kop. En dat blijven herhalen. Bij de volgende rij verander je de volgorde, zodat je een ruitje en een kruisje krijgt. En dan weer het riedeltje herhalen tot je hele nagel vol zit. Bij mijn wijsvingernagel heb ik ook gekozen voor maar 1 rijtje, want dat vond ik wel een leuk effect. En als laatste heb ik geen top coat gedaan, want dan is het matte effect weer weg.

xx Sanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten