woensdag 20 augustus 2014

nail- art met nail design pen

Vandaag weer een nail- art met een yes love nagellakje. Ik twijfelde eerst wat voor nail-art ik zou maken met deze lak, maar ik vind mijn keuze erg leuk geworden.

Ik heb mijn nagels een klein beetje bij gevijld en daarna een basecoat opgedaan.
Ik heb mijn nagels gelakt met een neon glitter nagellak. Ik heb twee laagjes aangebracht zodat de wittige nagellak beter dekt en zodat er meer glitters waren.
Deze pen heb ik al eerder laten zien en vandaag heb ik hem uitgeprobeerd. Ik werd erg verrast over hoe makkelijk hij werkt! Je kunt er erg precies mee werken en hij lekt niet. Ik ben heel blij met deze nail- art pen.
Ik heb eigenlijk maar wat random patroontjes gemaakt. Ik had in mijn hoofd eigenlijk geen precies plan over wat ik wilde maken dus heb ik maar wat gedaan. Maar ik vind het resultaat wel leuk. Als laatste heb ik nog een top coat gebruikt.
xx Sanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten