dinsdag 10 juni 2014

wk nail-art, deel 1!

Het WK is al bijna begonnen en vrijdag is de eerste wedstrijd van Nederland. En dan moeten je Nagels natuurlijk ook in de oranje sfeer gebracht worden. Britt en ik zullen de komende tijd WK nai-arts maken, zolang als Nederland speelt. Vandaag heb ik de eerste gemaakt.



Ik heb eerst mijn nagels gevijld en een basecoat opgedaan, daarna heb ik ze oranje gelakt.

Hierna heb ik een soort doeltje gemaakt in de hoek van mijn nagel. Ik heb eerst de buitenste rand gemaakt. Daarna heb ik een ruitjes patroon gemaakt en de buitenste rand iets dikker gemaakt.
Als laatste heb ik voetballetjes gemaakt op mijn wijs- en ringvinger. Ik heb een wit rondje gemaakt en die eerst goed laten drogen, anders maakte ik het witte rondje kapot met mijn nail- art pen. Ik heb eerst een zwarte randje rondom de bal gemaakt en daarna heb ik het patroon gemaakt. Hier kan ik nog wel wat op oefenen, maar ik vind het wel schattig. Als laatste nog een topcoat en je bent klaar.

xx Sanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten