woensdag 9 april 2014

fimo nail-art

Ik heb een tijdje geleden mijn bestelling binnen gekregen met fimo staafjes. En die wilde ik nu graag uit proberen.

Dit is hoe de staafjes eruit zien. Met een mesje moet je een flinter dun plakje afsnijden voor op je nagel. 
Voordat ik mijn nagels ben gaan lakken heb ik ze eerst gevijld en heb ik een basecoat opgedaan. Daarna heb ik een randje van mijn nagel roze gelakt.
Om de fimo schijfjes op te plakken heb ik een pincet gebruikt. Ik heb eerst de twee laagjes roze laten drogen, een laagje transparante nagellak opgedaan en daarna de schijfjes opgeplakt. Je kunt ook als je je nagels net gelakt hebt de schijfjes opplakken. Nadat ik alles opgeplakt en aangedrukt had heb ik meerdere laagjes topcoat aan ge bracht om ervoor te zorgen dat de schijfjes er minder snel afvallen.

xx Sanne

Geen opmerkingen :

Een reactie posten