zaterdag 22 maart 2014

Simpele nailart!

Deze keer heb ik een simpele nailart gemaakt, die er toch verrassend elegant uitziet. Tijdens het maken kreeg ik al meteen een complimentje van mijn moeder.
Ik heb voor deze nailart gebruik gemaakt van 2 kleuren liquid sand van OPI. Je zou hiervoor ook andere liquid sand kleuren kunnen gebruiken, of een lakje van een totaal ander merk. Zolang deze structuur er maar in zit, daardoor is het zo makkelijk om deze nailart te maken. Allereerst heb ik mijn nagels bijgevijld en voorzien van een basislakje.
Vervolgens heb ik de lichte gouden kleur aangebracht op mijn pink en duim. Hierna heb ik de helft van mijn wijsvinger gelakt met deze kleur. Wees gerust, dit hoeft niet perfect recht. Doordat het 2 kleuren zijn met een aparte structuur, is het makkelijker aan te passen EN valt het minder op als het geen perfect rechte lijn is.
Nadat ik de gouden kleur heb aangebracht, heb ik de bruinige kleur volledig op mijn middelvinger en half op mijn ringvinger aangebracht. 
Ik heb hierna eventjes gewacht voordat ik de andere kleur aanbracht op mijn wijsvinger en ringvinger. Door te wachten, komt de liquid sand structuur al wat tot uiting waardoor de lakjes minder snel met elkaar zullen mengen.
Nadat alle kleur GOED is gedroogd, heb ik de tweede laag aangebracht. En vergeet niet; geen topcoat over deze lak doen! Dit zorgt ervoor dat de mooie structuur juist weer verdwijnt. Het zal misschien iets sneller chippen zonder topcoat, maar de structuur maakt het juist makkelijker om de randjes bij te werken.

Tot de volgende!

xxx Britt



Geen opmerkingen :

Een reactie posten