woensdag 19 maart 2014

how to: nep nagels opdoen


Nep nagels zijn super handig natuurlijk aks je nagels er niet mooi uitzien of als je langere nagels wilt. Heel leuk natuurlijk, maar hoe zorg je ervoor dat ze blijven zitten?
Ik ben begonnen met zijn nagels goed schoon te maken. Als je nog nagellak op hebt kan dat door je nep nagels heen schijnen en dat ziet er niet altijd even leuk uit.
Het enige  wat je eigenlijk nodig hebt is een pakje nep nagels. Ik heb die van mij een tijdje geleden bij de action gekocht. Er zit natuurlijk verschil in de lengte van de nep nagels. Op sommige pakjes staat kort of short. Als dat er niet opstaat kan je de nep nagels vijlen of bijknippen tot de lengte die je wilt.
Het volgende wat je moet doen is passen welke nep nagel op welke gewone nagel past. Je moet kijken of de nep nagel niet over de huid van je vinger zit. Ik heb de nep nagels gepast en in een volgorde van mijn duim naar mijn pink gelegd. (van links naar rechts)

Je kan er voor kiezen om eerst boven op je nagels te vijlen. Je kan dit doen als je het niet door je nep nagels heen ziet. Ik heb mijn nagels licht gevijld,zodat de nep nagels er beter op blijven zitten. (Toen mijn nep nagels er af waren zag je bijna niks meer van het gevijlde, als je een paar dagen nagel harder op doet zie je er bijna niks meer van.) Volgens mij zit er bij bijna elk pakje nep nagels een klein tubetje nagellijm. De tubetjes zitten vrijwel altijd dicht. Soms zit er een klein prikkertje bij zodat je hem kunt door prikken.
Je kan er voor kiezen om de lijm op de nep nagel aan te brengen en dan op je nagel te plakken. Ik heb ervoor gekozen om de lijm op mijn eigen nagel te doen, zodat je er niet te veel op doet. Je moet de lijm goed verspreiden en niet teveel op je nagel doen. Zorg ervoor dat de nep nagel goed op je eigen nagel zit en druk hem dan nog goed aan. Ik heb dat voor 20 seconden gedaan.
En dat is het eigenlijk. Het kost even wat tijd, maar je krijgt wel een mooi resultaat.

xx Sanne



Geen opmerkingen :

Een reactie posten