woensdag 5 februari 2014

Bloemetjes ✿

En hier is mijn eerste nail-art dan!


Deze heb ik bij mijn zusje gemaakt.
Voor deze nail-art heb ik het boek Nail Art gebruikt van Donne & Ginny Geer.


Het eerste wat ik gedaan heb is de basecoat aanbrengen en vervolgens de roze nagellak. De nagellak dekte in twee laagjes.


De bloemetjes maken is vrij eenvoudig. Ik heb hiervoor dottingtools gebruikt. Voor de witte onderste laag heb ik de grootste dottingpen gebruikt. Zet eerst drie stippen in een halve cirkel en daarna de twee andere om er een bloemetje van te maken.


Met een wat kleinere dottingpen heb ik paarse kleinere stippen op de witte gezet.


Nadat de paarse bloemetjes droog waren heb ik met geel de hartjes van de bloemetjes gemaakt. En als laatst natuurlijk nog een topcoat.




xx Sanne ❀



Geen opmerkingen :

Een reactie posten